Click for Brisbane, Queensland Forecast

donderdag 17 november 2011

Weekenden om jalours op te zijn+foto's

Ja onze vrije tijd besteden we echt heel goed hier in Ozzie.
Fotootjes vinden jullie altijd leuk om te zien toch he? Dus bij deze weer een paar skon kiekjes van ons laatste weekend.

We waren van plan om te gaan kamperen.Alles ingepakt,tent,koelbox met eten,kookspulletjes (minimaal want zo'n goeie kampkoks zijn we niet) We gingen richting Yamba,maar 1,5 uur ten zuiden van Byron.Omdat ik zondags tot 12.30 moet werken waren we er snel.Maarrrr vette donkere wolken pakten samen boven ons hoofd,en jawel regen en onweer erbij! Tja, maar dan is je tentje opzetten niet zo leuk! Dus we vonden dat we onszelf wel eens een keer mochten tracteren,en zochten een echt dak boven ons hoofd. En wat voor iets dat we hadden gevonden!!!Whaaaaa hier wilde ik blijven! www.angourieresort.com.au klik hier!

Wat heerlijk was dat! Na al die nachten met oorpijn van de oordoppen,de avonden vol herrie, en vaak wakker worden en voor Rimko eruit om de orde te herstellen....( je hoort het, wonen in het hostel is een HEL! Maar we zullen moeten volhouden....) Dus dit fijne mooie rustige resort was als een warm bad.(bubbelbad trouwens hahaha)
De volgende dag was het stralend mooi weer,maar we bleven toch mooi nog 1 nachtje, want we hadden het nodig. Overdag lekker naar het strand, wandelingetjes gemaakt en weer veel leuk,gek, lief wildlife gezien. S'avonds lekker op de grote zachte bank gehangen ( die hebben we hier in Byron niet,dus dat was al speciaal!) met een drankje,honeycomb en een filmpje erbij. Daarna nog even in het bubbelbad en daarna heerlijk geslapen. Het lijkt heel normaal maar voor ons was dat speciaal!! S'morgens, weer eens genoten van een uitgebreid ontbijt buffet mmmmmmmm

De komende vrije dagen gaan we voortaan zorgen dat we weg zijn uit het hostel,want de schoolies komen eraan en blijkbaar is dat echt iets waar je niet bij wil zijn. Schoolies zijn de 17/18 jarigen die klaar zijn met school en dat uitgebreid gaan "vieren" ( lees: je helemaal de tering zuipen :o( En ja, dan is Byron Bay een leuke plek.... een soort van klein Lloret de Mar zeg maar. Totaal dus niks voor mij, iets waar ik altijd heel ver van wilde blijven! Kan niet wachten tot de rust weer wat terug keert, rond eind januari.
weer zo'n Australisch paradijsje, Yamba

Neee...No camping.Is nie erg he! ;o)

Ah sea sun blue sky en Rimmy!

Zoekplaatje....hoeveel kangaroes zie je?

Och wat het ie ut toch goed

we wandelen gewoon tussen de Skippy's door


Snorkelen zonder zwembroek! Haha dan maar in z'n boxershort,ok mooi ;o)

Met dit rode zand zou je denken dat je in de outback bent.Echt een mooie kust.

Nog meer Skippy's! Echt hele kudde's hebben ze in de omgeving Yamba.Zo leuk :o)
Ja ff mooi poseren jongens

Oef! iets minder leuk beestie.Waarschijnlijk een tree snake,niet giftig.

mooi beestje toch wel.

Nog meer gespuis,bij het zwembad.De vloer is verwarmt door de zon,en zo krijgen de lizards lekker een warm buikje

Niet te dichtbij de rand Ziggy

Splash!

Rim alias Obelix

Ja jonge, laat die dinge liggen! Mafkees.... :-D

Mooi he, je kan kiezen hier, zwemmen in het meer of in de zee erachter.

En ook hier kun je kiezen; zwemmen in de zee of in het (met zeewater gevulde) zwembad!

Is toch best koud! (gelukkig had ik mijn zwemkleding wel bij!) hihi

En..jawel,nog meer van dat ongedierte ;o) Ik kon vind het heel leuk om zo dichtbij mogelijk te komen. T'zijn zulke lieve mooie beestjes!


Zo,lots of pictures huh.Hoop dat jullie het leuk vinden! Groetjes Ing en Rim

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai
O wat fijn zulke weekenden.
En wat een land he.
Zo"n prachtige plekken om naar toe te gaan.
Die slangen is minder,maar dat maken
de skippy"s weer goed he.
Geniet buiten jullie werk dus maar lekker,en werk dat houden jullie ook wel vol,benne toch kanjers ha ha
Ik kijk hier wel naar de zee.
En of mijn ruiten van de auto niet bevroren zijn.
Nou hele dikke kus en weer de groetjes uit Zeelandia.xxxxx

Anoniem zei

Hey friendjes,

Op dat resort zou ik ook wel weken kunnen verblijven....echt gaaf :o)
En dat broekje van Rim, is dat "onze Piet" ? ;o)
Nog fftjes volhouden daar en dan mag hij mijn tanga's weer aan ;o)

Dikke lebberkus voor de beste
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

mooie foto's gaaf die skippy's!!en dat regenwoud ook wel kei gaaf hoor! nou ik zou het ook wel weten dat was echt een paradijsje waar jullie sliepen mooi om te zien hoe mooi het daar is alleeen zo ver weg????Nou werk ze nog even en dan welverdiende vakantie dikke kus uit het nederland waar sinterklaas zijn intrede heeft gedaan en we weer zwarte piet spelen met een stel erg leuk!!!
Dikke kus en knuffels voor jullie van Annemieke

Rimko en Ingrid zei

@an Zeelandia;
nou kanjers...weet t zo net nog nie,die van jou wel,das 1 ding wat zeker is maar in mijn genen zit niet zoveel kanjerheid. Gisteren zat ik er echt bijna door heen,weer een nacht niet geslapen...

@an de beste (geen idee wie dat dan zou moeten zijn hahaha) ja is n echte Piet,maar nie die van jullie.die is nog niet zo verkleurd :-) Dacht eerst dat dit berichjte van Annemiek was,met je 'tanga's'!Maar toen kwam Annemiek met n berichtje,dus..... Flapdrol,je draagt toch zeker ook boxershorts!

@an Annemiek,ach ja,naar zuid Spanje is ook ver hoor (met de auto dan he) maar gelukkig binnenkort zijn jullie allemaal weer dichtbij! Heb je al geregeld met Patje,dat jullie op die dagen langs komen? En misschien een verrassingsoptreden ?dat Rim kan mee spelen? (hij leest toch bijna nooit op t blog,ik vertel m de berichtjes) hij zou t heel leuk vinden als ie weer kan spelen,heeft ie wel een leen sax nodig trouwens....

dikke kus en knuffels terug voor jullie allemaal! Xxxx

eef zei

keb bianca nog wel een keer of tig iets aan kunnen doen dat ze onze guus aan jullie heeft gegeven. Niet dat ik julli guus niet gun maar daarna zat ik nou met dj maurice en zijn apres ski hits opgescheept. en nou niet stom lachen, je weet hoever het is tot cairns. maar ja het liedje ik ga voor jou mijn ballen niet meer scheren ken ik nu wel uit mijn hoofd.
wij vonden het kei gezelli om bij jullie op bezoek te mogen zijn. en wat ons betreft had het ook nog wel langer mogen duren. en we hadden graag nog een pilsje met jullie willen drinken in cairns.
1 ding dat we nog niet snappen is waarom je de hema mist? je hebt de k-markt. wij zijn vet jaloers.
enne ook nu kunde de groete uit branbant krijgen kut.

Anoniem zei

Wel goed lezen hè !!!
Er staat lebberkus VOOR de besten en niet VAN de beste....
Even een rectificatie mijner zijds ;o)

Diike kus VAN Patje VOOR jullie !!!!!!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

Wow, dat ziet er niet verkeerd uit. En, je moet jezelf ook af en toe eens een keer verwennen, toch. Ooooo, honeycombs...

Kus,
Monique