Click for Brisbane, Queensland Forecast

woensdag 28 oktober 2009

WE HEBBEN ONS VISUM!!


Het was gister een leuk begin van de dag:

Rimko was al vroeg weer op de bouw, en ik hoefde pas om 9.30 te beginnen met werken. Met slaperige oogjes pakte ik mijn mobieltje om hem weer van stilstand af te halen, toen ik zag dat iemand me al gebeld had. Rond acht uur ofzo.
Onbekend nr.
mmmmmm het zou toch niet al...... dacht ik nog.
Dus ikke Rimko smsen of ie ook een onbekend telefoontje had gehad.Na een kwartier wachten op een smsje terug, belde ik Frank, zijn maat waar hij mee op dezelfde bouw zit. Rim was zijn telefoon vergeten.Ik zei, laat maar zeg maar niks tegen Rim, ik kijk wel wie het was geweest.
Meteen de laptop opgestart, en ik check even of Rob van M2A heeft gemaild, dan weet ik of hij het misschien was geweest. Doet ons internet het niet!Tenmniste ik kon niet op startpagina, google, hotmail niks liet ie toe. Arghhh!
Ik checkte nog wel ff, eigenwijs als ik ben , of de Diac site het ook niet deed.Maar die deed het wel!!Dus ik de gegevens intypen en daar zag ik iets nieuws!
"applicant approved"....... huh? Is dit het?!

Nu moest ik nog wachten tot die "onbekende" terug zou bellen. Ik kreeg geen hap meer door mijn keel. Oh wat balen dat ik Rim niet kon bereiken!
En na 15 minuten met moeite wachten ging mijn telefoon weer over, onbekend!
En jawel hoor, wat fijn toen ik hoorde "met Rob van M2A, ik bel nu al met goed nieuws...."

Ik deed een vreugdedansje in de kamer ( echt!) en smste mijn collega dat ik iets later zou zijn. Ik moest natuurlijk taart halen.
Mijn collega's reageerde heel leuk! Sommige waren heel enthousiast, en een ander zei, "dat vindt ik niet zo leuk, dat we nu zeker weten dat je weg gaat" .Lief he.
Nu moest ik het mijn mannetje nog laten weten! Ik heb wat lekkers meegenomen en ben naar de bouw in Nijmegen gereden en heb hem verrast. Ik hoefde niks te zeggen want ik kom nooit op de bouw en nu had ik een big smile en taart in mijn handen.....

Nou ja, we hadden dus echt nog niet verwacht, zo snel na dat we een CO hadden.We hebben zo'n geluk gehad met alles, sinds we de aanvraag hebben gedaan, zoals de IELTS van Rimko en dat we als een van de weinige nog op de CSL stonden.
Ze willen ons echt hebben daar down under!
Whooooeeehh!!!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is jullie gegund! In ieder geval heel erg gefeliciteerd en geniet ervan!
Nog even en dan kunnen jullie opweg om jullie droom te gaan vervullen.

Groetjes Femke

Chantal zei

Van harte gefeliciteerd! Nu wordt het echt......

Groetjes Chantal

Anoniem zei

hey ingrid en rimko

hiephiephoera!
eindelijk is het dan zover. hartstikke gefeliciteerd met jullie visum en ik zal beter jullie blog gaan lezen. dan stel ik teminste geen domme vragen meer.
bianca en ik gaan al vast sparen. want onze vakantie bestemming voor 2011 ligt dus nu vast. (da's een hint he, huis zoeken met logeerkamer)haha
groetjes Eef

Anoniem zei

Hieper de piep!!! Van Harte Gefeliciteerd fijn dat jullie zo blij zijn....maar ik kon wel janken...hihi nee hoor!!!!!!!

Dikke kus en dat volgend jaar nog maar lang mag duren.
Ilske

Anoniem zei

Jeetje, alsnog snel !!
Gefeliciteerd lieve mensen.

Groetjes,
Marianne

Anoniem zei

Ik ga voor het vliegtuig liggen als jullie gaan hoor :(

Patje XXXXXXXXX

Rimko en Ingrid zei

Hihi Patje toch, das toch zonde van dat mooie lichaam van je! Of jullie gaan gewoon mee!! :o)

Marijn zei

Hee!

Ik wist helemaal niet dat jullie ook een blog hadden!
Nou we gaan jullie ook hier volgen!
Maar we blijven ook mailen he!?!

Groetjes en liefs Marijn (en stefan natuurlijk)

Rimko en Ingrid zei

Zekers dat we blijven mailen Marijn!Want we gaan jullie niet meer uit het oog verliezen :o)

Femke, Chantal, Eef, Ilse en Patje en Marianne, dank jullie wel allemaal voor de proficiatjes, doet ons goed xxxx

Anoniem zei

HARTSTIKKE GEFELICITEERD!
Ik zit je net een mail te dichten met de vraag of...en ja hoor!
Fantastisch!

Groetjes, Tefke