Click for Brisbane, Queensland Forecast

maandag 18 oktober 2010

Kei leuk jullie reactie's

Voor ons is het echt heel leuk om te zien dat zoveel vrienden, familie, kennissen en ex-collega's ons weblog volgen! Niks uit het oog uit het hart he (tenmniste ..... nog niet ) hihihihi

Wat ik ff wilde weten is, als een van jullie een berichtje plaats, kijk je dan terug of er een reactie op komt?
Want soms willen we wel iets terug schrijven maar ik heb geen idee of dat bekeken wordt.... of da jullie daar op zitten te wachten? :oP
Kijkt iemand ooit terug nadat hij/zij een bericht getypt heeft?
Geen idee hoe dat werkt als je een "volger" bent.

Geen nieuws verder. Rimmy werkt hard maar heeft het best naar zijn zin, Ingkie is huisvrouw.... en heeft het ook best naar haar zin. Werk komt vast snel. Verder hebben we hele saaie weekenden hier. Beetje nationale parken bekijken/bewandelen,winkelen, marktjes afgaan, strand wandelingen maken, terrasjes pikken, lekker genieten van de zon.... heel vervelend allemaal dus.

Nou, ik ga mijn bedje onderhand weer opzoeken, de zon is al lang onder.
Groetjes vanuit de (ondergaande) zonnige kant van de aarde.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey jong en lui,

Ik lees echt ALLES :o)...maar ja, ik heb er ook alle tijd van de wereld voor :o)
Wilde alvast ff vragen of jullie op mijn verjaardag zijn ? Hou ik er rekening mee dat ik een aardbeienvlaaitje en een puddingbroodje extra moet inkopen...zou lullig zijn als jullie ineens als verrassing voor de deur zouden staan en ik niks in huis zou hebben :o( Ik hoor ( lees ) het wel....
Verder niks spannends hier te melden alleen dat het bij ons al bijna heel de dag donker is, zeker als van het weekend de klok weer terug gaat, al mag ik dan wel een uur langer slapen :o)...genoeg gezwetst...luf jullie

Patje XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

Hoi Inkie en Rimmy,
ik lees alles ook de reactie's en die jullie er op zetten ook. Hier wordt het nu herfst met de gekleurde blaadjes aan de bomen. Met de rest van ons Teurtjes gaat alles goed.
Groetjes Tamaartje

Anoniem zei

Hoi Ingrid,Gerda weer. We houden je wel in de gaten,en dat je nog aan het lanterfanten bent,zien we wel door de vingers,wie weet,heb je er straks geen tijd meer voor.
Je vriendin heeft het mis dat dit weekend de klok wordt verzet,dat is het laatste weekend van de maand.Ja,het is al goed koud hier,beetje nachtvorst hebben we al gehad,dikke jas en handschoenen.grt aan je schatje mama van je vriendin en oma van je kleine vriendin.

Rimko en Ingrid zei

Hee P@tje, we zouden heel graag een taartje( en pepernoten! )komen eten op je verjaardag,maar ik ben bang dat we niet op tijd zullen zijn ;o)
Fijn he,dat je baan zo druk is dat je lekker veel tijd op internet kunt doorbrengen!Had ik eerst ook,maar nu zit ik maar weinig achter de computer.Beetje jammer eigenlijk.
p.s Gerda ( moeder Babs ) denkt dat je een meisje bent hahahaha
Nee Gerda, Patje is een jongetje ( Patrick ),dus geen vriendin maar een vriendje. Enne, ik zou wel minder willen lanterfanten hoor!Ben het thuis zitten best wel beu,maar nog niks gevonden. :o(
Miss you all guys!

Anoniem zei

Hey halloha,
Deze lanterfant, leest ook alles hoor, kijkt ook naar reacties, de ene keer wat sneller dan de ander x. Ik heb ook nog nix gevonden, en dat blijft zo :o)
Grt,B.J.

Monique zei

Hee,

Beetje late reactie, maar ik kijk ook altijd naar de reacties. Nieuwsgierig he, dus ook benieuwd wat anderen jullie te vertellen hebben, haha.

Kus,
Monique

Anoniem zei

he ziggy en inkie,
Ik Annemieke lees ook alles en zeker ook de reacties ben je toch nog op afstand met elkaar verbonden en op de hoogte van alles (nou ja bijna alles)
ik als hard werkende moeder van 2 kinderen lees niet meteen daar ik niet altijd op het web ben maar in de loop van de tijd en anders houd mijn vriendinneke (lees ik) patje me wel op de hoogte!! Er is iets onderweg naar jullie???
Dike kus van mij voor julliexxxxxxxxxx

Rimko en Ingrid zei

Leuk te horen dat jullie alles lezen. Dan lezen jullie dit dus ook hopelijk...

Hee BJ, ik ga wel binnenkort anti-niksen,doe je gezellig mee? ;o) ik hou je wel op de hoogte als het zo ver is.I'm working on something.

Zit in de familie he,Monique!Is een goed ding ;o) Talk to you vanavond ( voor jou middagpauze )

@ Annemiek, owwww spannend!! Leuk leuk leuk! Thanks girl , dikke kus terug van je knappe 2e man en mij :o) xxxxx

Anoniem zei

Heeeee wimko and ingwid

Wat ben ik (ritsel) blij dat jullie (smek, smak)naar Australie zijn (slik) vertrokken (mmmmmmmmmmm)
En ik ben de enige hier die ze lekker vind, dus kan ik er lekker lang van genieten.

Heel erg ontzettend kei verrekes heulheulheul veul bedankt en mocht je zin hebben in iets Hollands, ik stuur desnoods een frikandel speciaal op.

Heel veel liefs,

Marco, Mandy en de kids xxx

Anoniem zei

Hoi Ingrid en Rimko

Hier wordt ook alles gelezen, en doe ook berichtjes terug, maar dit lukt niet altijd zag ik, ik zal het ook nooit leren, maar ik blijf vol houden.

Groetjes tante Tonnie.

chantal zei

He Ingrid,

Ik lees ook lekker mee hoor, ben zo benieuwd hoe het jullie vergaat daar in het verre Aussieland.
Dus lekker blijven bloggen dan blijven wij lekker lezen.
Groet Chantal (dce)

Rimko en Ingrid zei

We moesten kei lachen om je berichtje Marco!
Leuk dat je het lekker vindt/vond.... ze zijn toch nog niet op he, want de volgende lading komt met de boot; die doet er 3 maanden over ;o)
Je hoeft niet perse iets terug te sturen hoor.Rim had er al veel plezier aan gehad om het pakketje te maken want hij zag jou reactie al voor zich.
En daarbij,je broer voorziet ons (als het goed is, hope so!) al van pepernoten binnenkort :o)
P.s geniet van die zure krengen en niet meer met volle mond praten he :oP