Click for Brisbane, Queensland Forecast

donderdag 16 december 2010

Lekker weertje!?

En nu met filmpjes i.p.v stilstaand beeld.... :o)

Voor Patje.... u vraagt, wij draaien hihihihi

Was ik vanochtend nog verrekes aan het zweten tijdens mijn jog rondje langs de kust, met al 24 graden om 6.30 en een strak blauwe lucht....
( wat ik in godsnaam zo vroeg op deed, hoor ik jullie denken...Ja, dat was vroeger ondenkbaar, dat ik zo vroeg uit vrije wil zou op staan, maar omdat ik de auto nodig had vandaag, heb ik Rimko naar het werk gebracht , en ik kan jullie zeggen; ik ben heul heul blij dat ik onze auto had! ) .... vanmiddag was het in een keer heel anders in onze "Sunshine Coast".

Kijk hier Moedertje natuur te keer gaan :



 

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat bende toch een goeike hè :o)
Nu is mijn volgende vraag: Komen jullie weer terug naar Nederland heel snel ???? :o)
Maar aan deze vraag zal je geen gehoor kunnen geven :o)

Dikke kus voor jullie hè enne....LUF U XXXXX
P@

Nien zei

Zooooo dus dat is wat we gemist hebben... Hopelijk heb je niet die dikke hagelstenen op je pan (+ autodak) gehad.

Rimko en Ingrid zei

@ Patje: Grappig he, jij zegt waar blijft weer een nieuw verhaaltje, en ik schreef je "we hebben niet veel mee gemaakt en geen nieuwtjes,dus niks te vertellen" en meteen maakte we het ergste weer mee wat we tot nu toe gehad hebben. Dus een verhaaltje. En, klopt je vraag kan ik niet beantwoorden want ik weet ut nie...

@ Nienke, waar hadden jullie je verstopt dan? Die grote hagelstenen hebben we gelukkig nie gezien. Ik vond het echt kei grappig dit weer. Hee waar blijf je nou met je taartjes?Ik heb honger! ;o)

Anoniem zei

he luitjes voor aan het bereiden voor de kerstdagen?
Jullie veel regen en wij veeeeeeeeeel sneeuw en het duurt al even.maar wel mooi.
Nou we wachten wel wanneer we jullie gaan zien in het nieuwe jaar!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke kus Annemieke

Anoniem zei

Ook voor jullie een heel gelukkig 2011.
Groeten,
Glenn, Suzanne, Rebecca en Caitlin Slaats.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX