Click for Brisbane, Queensland Forecast

vrijdag 3 december 2010

We zijn Oom en Tante geworden!

Whoehoeeeee! Hier een trotse tante. Dus tijd voor :
Ons Erwin en Sabine hebben een knappe gezonde dochter gekregen, genaamd Luna.
( betekenis : "godin van de maan" )
Ze is geboren op donderdag 2 december om 13.15 , weegt 6,5 pondjes en helemaal gezond ; bij controle van t kleintje gaf de gynaecoloog haar een 10.
Zo zie je maar, goed werk heeft tijd nodig! :o)
Ik was als eerste op de hoogte, en ik wist al weken de datum want Luna moest met de keizersnede gehaald worden omdat de kleine met haar beentjes en billetjes omlaag lag.
Sabine zei dat de keizersnede haar was meegevallen maar toen ik haar sprak was de ruggeprik nog niet echt uitgewerkt.

Lang leve Skype! Zo kon ik haar meteen zien.
Ons Er heeft meteen toen ze op de kamer waren de computer aan gezet en mij gebeld. ( onnodig om te zeggen dat ik er liever live bij was,zodat ik haar ook ff kon aanraken... maar ja...)
Ze is heel tevreden en rustig. Das natuurlijk het voordeel van het kindje dat ze geen moeite heeft hoeven doen. Lekker rustig door de dokter uit de warme schoot getild worden, niks moeilijk gedoe. Lekker relaxt, en dat was te zien aan haar! hihihihi
Goede manier om op de wereld te komen.

Hier een paar fotootjes van mijn lieve kleine mooie nichtje:
Luna's allereerste fotootje

Wat een knapperd he! Goed gedaan Bientje.

Mijn kadootjes waren net op tijd, 1 dag van te voren bezorgd en papa had ze meteen meegenomen naar het ziekenhuis. ( o.a tijgetje en grappig slabbetje )

Dit slabbetje spreekt voor zich! hihihihi. Nee heb ik niet zelf gekocht, heeft Sabien voor mij gemaakt/gekocht.

Kijk dan, niks geleden he! Mooi is tie! Lief neusje,mooi mondje, mooi gezond roze kleurtje... is die echt van hun? Hahaha

En laten we de trotse papa niet vergeten!! Hij is al helemaal smoorverliefd op z'n dochtertje. En terecht!
De foto's zijn gemaakt door de webcam , dus niet de meest scherpe foto's maar goed genoeg.

Nogmaals, Er en Bien : GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ing en Rim...gefeliciteerd met jullie mooie nichtje...het is echt een knapperd.
Dan feliciteer ik ook ff vlug via deze weg Erwin en Sabine (toch ?) met hun mooie aanwinst Luna.
Daar mogen jullie echt heel trots op zijn hoor :o)
Ik hoop dat oom en tante heel snel een keertje op kraamvisite komen want dan ben ik er ook...hahahaha
Nou, ik ga weer sneeuw schuiven...moet de tuin zomerklaar maken :o)
Dikke kus uit het koude maar oh zo mooie witte Nederland ;o)
Patje, wie anders ;o)

eef zei

hey tante Ing en ome Ziggy!
gefeliciteerd met jullie nichtje.
nu ist zeker helemaal aftellen tot ze volgend jaar naar jullie komen?
groetjes Eef
(erwin ik geloof niet dat ik jullie mailadres heb dus bij deze gefeliciteerd met Luna. Leuke naam. en geniet ervan!)

Monique zei

Hee Ingkie!!!

Wat een mooi meisje! Je mag een hele trotse tante zijn hoor! En heel leuk om je net weer even gesproken te hebben.

Kus,
Monique

Anoniem zei

Gefeliciteerd (voor iedereen van de familie natuurlijk). Ik kan niet zeggen (Ing en Rim) geniet ervan, want jullie zitten nu eenmaal te ver weg. Probeer ze toch maar flink te verwennen.
Groetjes Tamaartje

Chantal zei

Oh Ingrid wat leuk en wat een dotje. Kan me voorstellen dat je de knuffel mist.....maar lang leve alle moderne media, techniek etc. kun je toch nog een beetje meegenieten.
Groeten vanuit een met sneeuw bedekt, koud Nederland,
Chantal

Anoniem zei

Heey oom en tante! Mooi zeg die reacties, zo te horen is iedereen al gek op Luna van de fotootjes af. Ze is ook echt een scheetje he! Mooiste babietje van het ziekenhuis! We vonden het skypen echt gezellig en we houden Jullie natuurlik op de hoogte. Toch wel mooie foto's hoor van de webcam! Nou doei doei groetjes van Erwin, sabine en Luna xxx

Anoniem zei

hoi Ingrid en Rimko ik heb jullie geloof ik nog niet gefeliciteerd met het tante en oom schap [hi hi]dus bij deze proficiat het zijn toch hele mooie foto,s van kleine puk .groetjes uit knegsel

Anoniem zei

Gerda hier,Ingrid en Rimko,proficiat met jullie mooie nichtje Luna.Wil jij hun van ons feliciteren.Kunnen ze ook gaan knuffelen en Luna maar gauw achter de web cam zetten of een cotinue verbinding,kan tegenwoordig ook.
Foto's van sinterklaas komen zo snel mogelijk,was weer heel erg leuk en ons kleinkindje was weer op haar best.grt uit een nu flink dooiend zuid oost brabant.

Anoniem zei

He rimmy en inkie Hartelijk gefeliciteerd oom en tante met jullie nichtje Luna!
Echt een plaatje!
Hier zijn de zwarte mensen en die ouwe met zijn witte baard weer naar spanje toe vertrokken en ja de Kerstboom staat met nog wat sneeuw op de achtergrond............bbbrrrrrrrrr
Veel liefs en dikke kus Annemieke

Anoniem zei

Sapperloot !!! Nog hartstikke gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Ik ben wat aan de late kant, maar toch. ;-)

Groetjes,
Bert-Jan van der Burgt