Click for Brisbane, Queensland Forecast

donderdag 20 januari 2011

Vakantie enzo

Die is al dik een week afgelopen voor Rim, dus tijd om ff wat over te schrijven.
Over het weer hebben we nu genoeg geluld... hoewel....had ik al verteld dat het zo gruwelijk heet is, de afgelopen dagen, dat Rimko tijdens het werk tot op zijn onderbroek nat is van het zweet?! hahaha

Maar we hebben dus onze 1e vakantie achter de rug. Jammer dat de bouwvak in deze periode valt.Tja, behoorlijk veel regen want het is zomer seizoen, en de feestdagen vallen erin.
Wel hebben we leuke dagen gehad, en een heel leuk festival bezocht; Woodford folk festival.
Gelukkig is het niet alleen folk, want dan hadden we er niks aan gevonden. Het is een heel groot, super relaxt festival, groter dan Mundial of Lowlands. Er lopen heel veel mooie, aparte en kleurijke mensen rond. Het is een heel dorp met ( grote blubberige ) camping ( want het had al weer dagen geregend )  en verschillende straatjes en heel veel verschillende podia.
De optredens waren van rock, blues, hiphop ( Arrested Development ) tot en met stand-up comedians en straat theater.
Waar wij echt helemaal van "blown away" waren, waren deze gasten : Fourplay.
Echt zo vet gaaf! Op Youtube komt het natuurlijk minder indrukwekkend over...je moest erbij geweest zijn zoals ze zeggen. Ben vooral benieuwd wat Babs van deze versie van Rage Against The Machine's "killing in the name off" vind. Daar hebben we vaak op staan dansen/headbangen.
Ik had nooit gedacht dat ik iets met violen mooi zou vinden! Rim heeft meteen een cd gekocht en daar stonden naast hun eigen nummers nog meer bekende covers op. Erug leuk!
Hier nog wat foto's van het festival:
Gelukkig hadden we die dag zon! De andere dagen was het nat, wat dus flinke blub veroorzaakte...
Een van de vele podiums ( podia's? )

Een van de andere podia gebieden, dit hier heet Trailer Trash....

Mijn paarden laarzen die Nienke zo mooi vindt .... hahaha kwamen toch mooi van pas.

Want het was nodig zoals je ziet! Dit is onze camping... whahaha
Ik lette extra goed op dat ik niks verkeerd at... stel je voor dat ik een ambulance nodig zou hebben zeg! Lache dit he!
We vonden dit echt zo'n ontzettend leuk festival. De mensen zijn zo aardig en relaxt, hier helemaal geen beveiliging gezien, geen herrieschoppers, geen eens zatte lui! Beetje zoals Mundial. Ik zei nog tegen Rim dat ik daar wel wilde blijven wonen..... maar ja, das ook zo saai he, want na die week is het een leeg kaal stukje land tussen de heuvels waar niemand woont ;o)
Oh ja ! En met dit mooie geluid werden we ( Rim trouwens niet,die slaapt overal door heen...) wakker om 5 uur s'ochtends. Ik vind deze vogels, de Magpie, zo'n onzettend mooi geluid maken. Deze zat vlgs mij in de boom langs ons...luister maar:



Wat we nog meer gedaan hebben tijdens onze vakantie zie je o.a op de foto's die ik rechts bovenin heb gezet. Als je de tekst wilt lezen moet je ff op de foto's klikken, dan weet je hoe, wat, waar en waarom.
Hoewel... het waarom dat zul je vast niet te weten komen ;o)

Tot de volgende keer lieve kijkbuiskinderen.....weltruste! ( t is hier al erg laat op t moment dat ik dit plaats, maar ik ben nog steeds een kluns met dit soort dingen, dus ff snel iets op t weblog knallen is er niet bij,zeker niet als internet er steeds uit ligt ) Nou doei!

5 opmerkingen:

eef zei

waarom had je je pumpt niet meegenomen? ik wed zeker dat je met de flippers sneller van de ene podium naar de andere was gekomen. ;)
groetjes eef

Chantal zei

Leuk he die festivals in Australie. Hier in Victoria zijn ook een aantal aardige en rond de bouwvak, valt er hier niet zoveel regen ;)

Groetjes Chantal

Anoniem zei

Wat ??? Ben ik niet de eerste met reageren ???
Mijn belangstelling voor jullie begint toch niet af te nemen hè ???
Nee hoor, ik vind jullie op allerlei verschillende manieren en als er iemand is die jullie blijft stalken dan ben ik het wel :o)
Wilde gewoon iemand anders de kans geven als eerste te reageren :o)
Bij het volgende verhaal sta ik weer gewoon bovenaan hoor, dat is gewoon mijn plaats ;o)

Dikke KUS van jullie vriendje Upstairs :o)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

ja festivals echt jullie ding leuk dat ze daar ook zijn!!!
enne ook die natte of kampingtereinen zijn we wel gewend?
Echt mooi om te zien al die verschillende mensen een kleurrijk geheel en de muziek zeker top!!!Relaxed man...
Lieve knuffels x annemieke

Anoniem zei

wij zijn begin maart een kleine week in Maroochydore. Iets afspreken?

Had trouwens een bericht op het forum achtergelaten, maar daar ben je nooit meer:( saai hoor

suzan/lucy