Click for Brisbane, Queensland Forecast

maandag 14 maart 2011

We gaan verhuizen

Het is goed uit te houden hier, dus we gaan verkassen hahaha
We gaan het hogerop zoeken! (Kan ook geen kwaad met al die natuurrampen zou je bijna gaan denken....)
Vanaf eind deze maand hebben we de bovenste (3e) verdieping in hetzelfde appartementen complex.

Dus ons nieuwe adres is eigenlijk hetzelfde alleen moet je van de 1 in ons adres een 9 maken.
Mocht je ons adres niet hebben moet maar ff mailtje sturen. ( op t weblog is te openbaar )
We hebben zo goed als het zelfde appartementje daar, maar dan MET:
fijne grote bank, grote flatscreen tv (kabel,dus meer zenders)..., 4 werkende electrische kookplaten ipv 2...., parket ( beter dan vloerbedekking voor mijn (stof ;o) longen )..., goede bedden..., supervet uitzicht ( bergen, vogels, zonsondergangen )...., maarrrr dan de topper : een heel groot prive dakterras!! Whoehoe!
Timing is misschien minder omdat de zomer voorbij is, maar ik weet zeker dat we er veel plezier van zullen hebben. En, ik ga het gebruiken als werkplaats. Er staat een grote tafel en er is elektriciteit. Daar heb ik lekker veel ruimte om te knutselen.
Jullie hebben mijn werkstukken foto's gezien als het goed is via de mail.
Het is overdekt,maar mocht het te hard waaien of regenen dan heb ik nog altijd het balkon.
Ik zal wat fotootjes plaatsen als we er wonen.
Leuk, straks met gezellig gezelschap met een lekker hapje, drankje en muziekje erbij en dan genieten van een vette zonsondergang :o)

p.s nog bedankt iedereen voor de lieve mailtjes!  :o)

9 opmerkingen:

Monique zei

Wat leuk dat jullie gaan "verhuizen". En idd wel fijn, een groot dakterras! Je kunstwerkjes zagen er trouwens keimooi uit! En die foto's wil ik wel zien, zeker die van de zonsondergang!!

Groetjes!

Anoniem zei

hoi Ingrid en Rimko ben ik nou de eerste die reageerd op jullie weblog .ikhoop dat jullie het daar net zo goed bevalt als op de 1e etage groetjes tante Ine.

Rimko en Ingrid zei

Tante Ine ook al in de race om als 1e te willen zijn haha?Daar leek het natuurlijk wel ff op omdat ik lag te slapen toen jullie de berichtjes typte,maar zoals je ziet was Monique je voor :o)
Groetjes aan iedereen daar.

Anoniem zei

Ben ik niet de eerste op jullie blog met reageren :o( ?
Dat kan niet hè ???
Ik, de master of disaster, the king of the blog, de tong van Tongelre, het lek van PEC, de bolle van Zwolle…doorgaan ???? :o)
Maar dat wordt een hele verhuizing daar in Maroochynatroplisatiri :o)
Moeten jullie straks weer een nieuwe film maken om op te sturen anders weten we het straks niet meer ;o)
Heb het adres al aangepast van 1 naar 9 dus tot jullie verhuisd zijn krijgen jullie geen post meer :o)
Doe wel mailen tot die tijd…….
Tot zondag ;o)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Rimko en Ingrid zei

Whahaha mafkees! ;o) Hij blijft leuk :oP xxx

Anoniem zei

Supergaaf!! Wil wel fotootjes zien als het klaar is :)

Sjonge jonge, ik mis Australië echt hard joh! Gewoon heimwee hebben naar daar...apart he! Geniet er van he...enne...ik kom snel nog een keertje op bezoek (hopelijk dan toch haha)

xxx

Anoniem zei

He luitjes
verhuizen?
Als je erop vooruit gaat is het altijd goed en in hetzelfde appartementencomplex scheelt natuurlijk ook , niet zo veel werk om alles over te huizen.

Heel veel plezier adres is aangepast dus post inderdaad even wachten....hihi
veel liefs dikke knuffels voor jullie
Annemieke

Anoniem zei

Hey Dudes!
Proficiat met jullie nieuwe thuis! Kan je lekker het dakterras vol zetten met Bamboe planten in specie kuipen en zo een privatie haag om je heen maken. (met uitzondering aan de kant van de zonsondergang) Dan waai je ook niet weg en zo he.

Owjah, heb je het al gehoord van Erwin & Stephan en hun tattoo-shop? Ze hebben nu al een soort van overval/ bedreiging meegemaakt en naderhand maar gelijk een personal-alarm aangeschaft dat een sein afgeeft aan de meldkamer van de politie die er dan binnen 5 minuten arriveren. Heftig he? Maar ja, het viel te verwachten als je een klantenkring hebt uit de "Marginale bevolkingsgroep" Is die gast er toch mee weggekomen met een gratis tattootje :-D
Nu is er ook camera toezicht en moet je aanbellen of opbellen om even op de koffie te komen. Zomaar naar binnen lopen is er niet meer bij!
Voor de rest gaat het hier zijn gangetje, carnaval was eigenlijk toch te koud om het echt te kunnen vieren. Overdag stonden de mensen op gedeeltes waar de zon op scheen, stukken met schaduw was echt te koud! brrrrrr!!! Ik ben daarom alleen maar op zaterdag even de stad in gedoken om me vol te gieten met waterbier! :-p
Ohwjah... Erwin & Ik komen dit jaar nog niet naar jullie toe i.v.m. vakantiedagen van Erwin, hij kan dit jaar maar een week of 2 weg. Voor Australia wil hij toch wel langer op pad kunnen. (1 a 2 maanden)
Dusss...maar we zijn jullie nog niet vergeten hoor!
Tegen die tijd dat we langskomen is het dakterras flink begroeit en het zwembad met sauna is dan ook al klaar, denk ik zo? :-P
Maaruh ik ga naar bedje toe, het is hier al 4:45 in the morning dusss:
De Groetjes vanuit Eindhoven!
BJ de "Beroepswerkeloze"

eef zei

hmmm nog niet eens een housewarmingparty uitnodiging voor de ene toko gehad en dan woon je al weer in de volgende. maar tis jullie vergeven omdat jullie nu een logeer bed hebben.
jullie verhuiscadeau is onderweg naar nummertje 9. en vooruit je hoeft niet te wachten met uitpakken tot wij er zijn
groetjes Eef