Click for Brisbane, Queensland Forecast

zondag 29 mei 2011

ff lache

Voor diegene die hem nog niet kennen...Hij is zo schattig!!
Gekke Australiers, is het al niet erg genoeg dat MENSEN auto mogen rijden zonder instructeur of rijbewijs....?!

gna gna

Nu even een kort berichtje, omdat ons laptoppie even in de revisie is geweest ( thanks nogmaals Mark! ) dus loop ik een beetje achter met mailtjes e.d, maar binnenkort meer hier!
Ondertussen mijn 1e verkoop op de markt gehad en het viel niet tegen.De reacties op mijn spulletjes waren heel erg positief en leuk! Vooral mijn lampjes waren in de smaak gevallen. Heb zowaar dus ook wat winst gemaakt :o)
Nu ga ik even wat extra dingen maken om de kraam op te leuken en dan ben ik voortaan elke week op Eumundi markets te vinden. Maar daar vertel ik dus binnenkort meer over.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Is er nou niemand die hierop reageert ?
Of wacht iedereen totdat ik mijn bericht heb geplaatst en durven ze zelf niet als eerste ;o)

P@MAN XXXXXXXX

Anoniem zei

Hai
Zit nog ff de foto,s te kijke.
Wat is het mooi overal waar jullie komen,maar
die van het ziekenhuis hoef ik niet meer te zien,
Doe maar voorzichtig met eten.
Maar fijn dat weekend toch nog geslaagd is geweest.Op naar het volgende.
Nou groetjes uit zeelandia xxxx

Anoniem zei

he scheetjes hoe is het daar ?
Hier alles oke druk weekend voor de boeg met veel pias dingetjes...
Optreden in Turnhout Belgie here we come en een BBQ met afscheid van wat leden.
Werken, richting afsluiting van de schooljaren van de kinderen erg spannend nou denk aan jullie doeiiiiiiiiiiiii
dikke knuffels en kusjes annemieke