Click for Brisbane, Queensland Forecast

maandag 15 augustus 2011

1 jaar!

Sjeee.....Het is vandaag al weer precies 1 jaar geleden dat we op Schiphol stonden.
Time flies when your having fun!
Jullie hebben het meeste natuurlijk al mee gekregen door dit blog,dus eigenlijk hoef ik nie veel te vertellen ;o)
We hebben hier zeker veel plezier,vooral vanwege de super mooie omgeving met meestal heel heerlijk weer en de vrijheid die het geeft om de (vrije) tijd buiten door brengen. Dat geeft echt een lekker gevoel.
Werktechnisch gezien gaat het allemaal nog niet zo super, zowel voor Rimko als voor mij.
Maar we zijn er van overtuigd dat dat ook echt wel goed komt. Ik houd mijn oren/ogen en mind open voor alles wat op m'n pad komt.

Verder hebben we pas bezoek gehad van onze vriendjes, dat was echt heel leuk! Veels te kort natuurlijk, maar ja, ze waren er in ieder geval! Ik hoop dat we ze een bietje een idee hebben gegeven van hoe mooi het hier is en hoe we leven.
Enne...iedereen is welkom hoor! Vraag maar aan Mijs of het de moeite waard was ;o)
De beste tijd om hier op bezoek te komen is ALTIJD! Of als je niet echt van de moesson houdt, of erg klef weer dan zou ik zeggen tussen augustus en november of maart tot juni. Juni/juli is overdag heerlijk met zonnetje en rond de 20 gr maar als de zon weg is, kan het heel koel worden,tot 5 gr s'nachts.

 Een paar fotookes is wel leuk natuurlijk:
Knap gezinnetje he.

whoee dikke spierballen ( Mijs dan he gheghe)

ze kan zo mooi poseren

Dit is nou eens een mooi plaatje!

bij lake Mc Kenzie, Fraser Island, beetje te koud water voor ons, maar Mijs is een bikkel.

Mooie zonnebril Rimmy!

stoere berg beklimmers

daar wonen Ingrid en Rimko

Ah, ik had d'r best wel gemist,mun vriendinneke

Wat?! nee gij, gekke Belg! ;o)

Mijs doet ff een dans showtje weggeven voor de ondergaande zon...mooier kun je t niet maken :o)



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is alweer een jaar ja dat jullie daar zijn....en ik mis jullie nog iedere dag hoor.
Zou willen dat ik in mijn vingers kon knippen en daar voor jullie neus zou staan...maar helaas, het blijft gewoon bij bloggen, smsen, mailen en appen...al ben ik daar al heel blij mee omdat we zo toch van elkaar op de hoogte kunnen blijven :o)
Nou, jullie mogen nog 1 jaar wegblijven maar dan wel weer terug komen hoor...2 jaar is ( veels te lang ) lang genoeg ;o)
Groetjes van de enige echte :o)

Anoniem zei

He weer nieuws
Zijn leuke foto"s ze hebben het best naar
hun zin gehad zo te zien.
JAAAAA een jaar.
maar gelukkig zien we elkaar vaak via skype.
En worden we goed op de hoogte gehouden over jullie mooie land.Geniet van alles.
He ik ben de eerste he,heb ook tijd genoeg.
Nou heel veul groetjes uit zeelandia xxxxx

Anoniem zei

Hee!

Ik had er afgelopen maandag idd ook nog aan gedacht dat jullie al een jaar down under zijn! Gaat zeker erg snel! Tja, voorlopig zullen we niet ff bij jullie op bezoek kunnen komen... Dus blijft daar nog maar lang genieten, dan zie je ons in de toekomst wel verschijnen!

Groetjes,
Noud en Monique
en een dikke knuffel van Lars

Anoniem zei

hoi Ingrid en Rimko leuke foto,s van dat nederlandse bezoek. en alweer een jaar gescheiden van ons knegsel wat zul je ons kleine dorpje toch gemist hebben in het afgelopen jaar wij jullie trouwens ook wel hoor maar wij hopen dat jullie nog wel eens een keer deze kant op komen want wij komen niet naar jullie ik durf da nie. groetjes tante Ine.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie 1 jarig emigratie jubileum (mooi woord he, zelf verzonnen). Ik weet het ook nog goed dat we op Schiphol stonden. Groetjes Tamaartje

Anoniem zei

Wat een schatje die Mijs!!!!! Dag lieve vriendjes, xx Marieke

Rimko en Ingrid zei

Marieke is blog "ontmaagd"! hihihi
En de rest iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes :o)