Click for Brisbane, Queensland Forecast

zaterdag 21 december 2013

Einde Blog

Zoals jullie waarschijnlijk al wisten, ben ik gestopt het blog bij te houden.
Ik denk ook niet dat het nog echt bekeken wordt, maar van de andere kant kan dit blog wel bekeken worden door jan en alleman. Dat is ook een van de redenen dat ik er mee stop. Ik weet gewoon niet wie allemaal mee leest. En de andere reden is dat de foto's van oudere berichtjes verdwijnen....

Jullie kunnen onze avonturen volgen via Facebook en diegene die dat niet hebben en graag zo af en toe een berichtje van ons willen ontvangen ( met de daarbij behorende soms zotte foto's) die kan me een mailtje sturen, dat je een update willen ontvangen die ik dan zo nu en dan verstuur als we nieuwtjes of bijzonderheidjes hebben.

Bedankt voor het volgen, de reacties en het medeleven van ons emigratie avontuur.
We wensen de lezers hele fijne feestdagen en een super goed en gezond 2014!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hai Ja ik kijk er altijd nog na of jullie nog iets hebben geschreven,maar was ook zo jammer dat al de foto"s verdwenen.En iedereen kan dit zien,we krijgen toch veel te zien op fb.Maar jullie had nog een fan ha ha.
Dikke kus voor jullie en tot skyps
Voor mij waren de Kerstdagen geslaagd.xxxxx