Click for Brisbane, Queensland Forecast

maandag 2 augustus 2010

Bedankt allemaal!

Allemaal KEI BEDANKT voor de gezelligheid, de leuke kadootjes, voor de ontzettend gulle giften en de fotoboeken!
Ons afscheidsfeestje was erg leuk, behoorlijk druk ( waardoor ik ( Ingrid ) de hele avond nogal hyper de pieper was ) en vooral erg warm.....  Ik denk dat het zo bedoeld was van Peter om te kijken of we wel echt tegen warmte konden hahaha! Heb een hoop zweet nekken en gutsende oksels gezien die avond, ik noem geen namen.... en het werd alleen nog maar erger na het optreden van Pias  :-P

De foto's die iedereen van zichzelf heeft gemaakt zijn goed om alle gevaarlijke beesten mee weg te jagen in Australie, dus ook bedankt daarvoor.
Erg geinig hoeveel en vooral WAT er geschreven is in het kwats boekje en ons "hoe overleef ik zonder vrienden boekje"
Hihihihi daar zullen Rimmy en ik nog vaak om kunnen lachen als we het terug lezen!

Hier een indruk van het feestje :






Onze feest locatie King Stables in Nuenen.





Deze kleffe foto kent iedereen nu voortaan






Leuk toepasselijk blouse-je!





De voorkant van het blouse-je is ook erg leuk zoals je kunt zien












Mijn nichtje oefent alvast het kangoeroe knuffelen voor later ;-)













 Oh my god.........another Steve Irwin!







En daar had ze al lang naar uit gekeken, mijn achterlijke vriendinnetje..... dat mijn "mooie" witte winterjas weg mocht.... en dan zorgt ze ervoor dat ik um ook echt niet meer kan dragen natuurlijk!








 Pias maakt nog 1 keertje muziek met Rimko erbij als saxofonist ( fel groen shirtje )










Aanstaande Ozzie met stubbyholder zoals een goede Ozzie beaamt, met toekomstig logeetje.











Drank genoeg!










 Sjee Rimko krijgt wel heel veel lebbers! Vind ie echt niet erg.... en ik ook niet hoor,heb ook mijn portie gehad van alle lieve mensjes hihihi






xxxxx Ingrid en Rimko ( soon to be Ziggy want Rimko gaat natuurlijk niet lukken op z'n Engels )

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi,

Idd een vet-cool feestje! Hebben ons goed vermaakt, en dat is dan dus eigenlijk best jammer... Want dan missen we jullie en je feestjes dus des te meer!!

Maar goed, we houden jullie in de gaten!

Ray & Danielle

Monique zei

Hee Ingrid en Rimko,

Het was kei-gezellig zaterdag, en ook onze Lars heeft heel erg genoten. Hij had pas op de fiets in de gaten hoe moe hij was...
Bedankt voor jullie feestje, en heel veel geluk in Australië!!!

Groetjes,
Noud, Monique en Lars

eef zei

hey leukerds!
Jullie bedankt voor het feestje! het was erg gezelli.suc6 met de laatste stressdingen en veel plezier met alle leuke dingen die je nog gaat doen. op mijn nieuwe laptoppie staat de rimkoe snelkoppeling inmiddels ook weer, dus ik hou jullie in de gaten!
groetjes Eef
ps bianc en ik willen echt niet tot 2012 wachten dus waarschijnlijk laten we tinus thuis en komen wij volgend jaar oktober!

Rimko en Ingrid zei

Hee das geweldig Eef! Jammer dat ik hier geen smilies heb, dan zou ik een dikke smilie en thumbs up gekozen hebben! xxx Ingrid

Anoniem zei

hoi hoi
ik ben al begonnen jullie te volgen rim en ing.
jammer van zaterdag dat ik het feestje gemist hebt maar ik zie jullie de 10e nog.dan krijgen jullie van mij een lekker etentje.ik mis je nu al maar zal er aan moeten wennen.
gr.en tot de 10e/your boedha

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Hier Gerda,
dit is wel leuk,houden we jullie een beetje in de gaten,of je niet net zo gaat springen als de kangeroesssss.
Zal Babs wel lol gehad hebben ,met het kapot knippen van de jas,en jij een graadje warmer
.
Misschien zie ik je nog bij Babs,grt Gerda.

Anoniem zei

Hoi Ingkie en Rimmy,
het berichtje van Ine,Piet en Tamaartje klopt niet helemaal. (Dit moet het zijn)
Wij willen jullie laten weten dat het zaterdag erg gezellig was. We volgen jullie zeker en we mailen en skypen ook. Ik zie jullie de 9 augustus want ik kom mee jullie flatje leeg halen.
Tot dan, Tamaartje

Rimko en Ingrid zei

Hoi mama Babs, ben maar niet bang, we hebben vanmiddag bij Babs de kippen geslacht, uhm ik bedoel eten gegeven, en toen hebben we meteen een doos verstopt met onze winterspullen erin. Dus komt helemaal goed!

Tamaartje, ik heb het andere berichtje verwijderd. Tot maandag,gezellig!

Anoniem zei

Hey, 2 jaar geleden waren wij actief op het forum en zag nu dat jullie richting de sunshine coast gaan. Nadat wij (Rick 42, Sigrid 39, Joep 8 en Robbin 6) 20 maanden in Morayfield te hebben gewoont, hebben we 1 maand geleden een huis gekocht in Caloundra. Het is fantastisch om hier te wonen. Vanaf Bribie Island is het ongeveer 45min rijden naar de Sunshine Coast. Waar willen jullie precies gaan wonen?

Om je rijbewijs te regelen zit je goed op Bribie, bij de afslag Bribie Island vanaf de Bruce Highway zit een vliegveldje en daar vlakbij zit Department of Transport waar je dat kan regelen. Too easy :-)
Medicare kan je regelen in bijna ieder winkelcentrum, in ieder geval in Morayfield, ligt aan de andere kant van de Bruce Highway vanaf Bribie.

Heb je vragen stel ze gerust, wellicht kunnen wij jullie helpen.
ons mailadres is www.siegrick@hotmail.com of bel ons (Sigrid) mobil 04 00 28 04 05.

Een goede reis en veel geluk met alles regelen.

Cheers, Sigrid, Rick, Joep en Robbin

Anoniem zei

hier Gerda,

puh puh,komt nu toch wel erg dichtbij.ben je de auto al kwijt? snuif de gezonde hollandse lucht nog maar eens goed in,grt Gerda.

Rimko en Ingrid zei

Hoi Sigrid en fam.Wil je me even laten weten of het geen probleem is dat je berichtje op het blog staat, terwijl er persoonlijke gegevens van jullie instaan?Ik kon helaas niet terug mailen,mijn berichtje was retour verzonden? ingrid_skippy@hotmail.com
Groetjes Ingrid

Anoniem zei

Dag Ingrid en Rimko,

Een beetje jullie blog bijgelezen, ziet er allemaal goed uit zeker nu jullie feest zo geslaagd verlopen is. Een goede reis en fijne toekomst gewenst in Australie ik blijf je via jullie weblog volgen. Groet Jeanne (en Ger natuurlijk:)

Anoniem zei

Goedenacht Schattenkens,
Op dit moment zullen jullie nog aan het vliegen zijn, ik denk boven Indonesië. Ik wens jullie nog het allerbeste toe in jullie nieuwe land. Dit kon ik nog niet zeggen, vanochtend tijdens het uitzwaaien op Schiphol omdat het een nogal een erg emotioneel beladen ochtendje was, jullie hebben het namelijk voor elkaar gekregen dat minimaal 6 volwassen erg aan het huilen waren tijden het uitzwaaien bij de incheckbalie. Die zogenaamde contactlenzen die maar verkeerd zaten. Dus bij dezen.(Nu weten jullie wat jullie achterlaten) :-) Veel geluk, het is jullie gegund!
Tot het volgende rondje info op deze site.
Groetjes, Bert-Jan van der Burgt

Anoniem zei

Hallo Ingrid en Rimco,
De dames van de dinsdagavondclub hebben zojuist vol bewondering de foto's en verhaaltjes van het afscheid bekeken.
Inmiddels zullen jullie wel gearriveerd zijn op de plaats van bestemming. Jullie hoeven geen spijt te hebben want sinds jullie vertrek regent het hier pijpestelen. We zijn zeer benieuwd hoe het jullie daar bevalt dus graag spoedig een bericht van down under.. Het is wel heel raar om te beseffen dat jullie zooooo ver weg zijn.
Beste Ingrid en Rimco maak er jullie droom van, geniet van alle mooie dingen die op jullie pad komen en we blijven jullie volgen.
Heel veel groetjes van ons allemaal.
Anja, Gerry, en Harriët

Anoniem zei

hier Gerda,

fijn dat jullie goed zijn aangekomen,niet in gewicht,hoor.
Hier is het weer nu ook aan het verbeteren.Jammer dat je niet veel leven ziet bij je huisje,maar dat zal ook wel goed komen,de eerste weken zal veel regel werk zijn.
We zien het wel,we kijken uit naar je volgende berichtje ,grt Gerda.