Click for Brisbane, Queensland Forecast

woensdag 18 augustus 2010

We zijn er!

G'day maties!

We zijn veilig gearriveerd in het mooie Australie. Even een kort berichtje, zodat jullie weten dat alles goed is.
Na een nacht "goed" slapen werden we wakker met een mooie blauwe lucht, in een voiliere ( stikt hier van de vogeltjes ) en een heerlijk zonnetje! Dit is dus een goed begin. Het strand is aan de overkant en we hebben er al ff gezeten en voetje gebaait of hoe je dat ook schrijft.

We hebben geen internet in de buurt, we blijken met ons (super mooi ) appartementje in de middle of nowhere te zitten.... das beetje jammer.
Ook hebben we nog geen huurauto geregeld en hebben we alleen onze NLse telefoons. Dus bellen gaan we nog niet doen. Is beetje duur. Rim' s telefoon doet het waarschijnlijk al niet meer.

Zo gauw we wat meer kunnen doen via internet schrijven we meer.

Maar for now, all is well en we voelen ons goed :o) 
( ondanks dat het afscheid toch wel zwaar shit was.... na de douane sloeg het pas echt in moet ik zeggen.... )

Soon more! Keep on following us xxxx

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey ! Een goede morgen!
Mooi zo dat het toestel heel aangekomen is.
Geen Internet of een auto in de buurt?
Dat word dan eerst vakantie vieren dus! En dat werk kom wel eens... :-)
Van de vogeltjes wakker worden? Ik zou toch eerst een wapenvergunning aanschaffen dan, if you catch my drift ;-)
Ik zou zeggen; maak er wat van in Ossieland! (niet te verwarren met oost-Duitsland)
Ik zou zeggen tot laters op deze site.
Groetjes, Bert-Jan

Monique zei

Hee Ingrid en Rimko,

We zijn blij dat jullie veilig zijn aangekomen!! Gelukkig.
Wel vervelend dat het afscheid zo moeilijk was. Ik snap wel dat je het dan pas goed begint te beseffen...
Maar ga nu maar lekker genieten van het strand tegenover jullie appartement, en natuurlijk daar alles gaan regelen!!
Tot mails!

Groetjes,
Noud en Monique
en een heeele dikke knuffel van Lars

Anoniem zei

hai friends
leuk hoor je blog te lezen.geniet nog maar even lekker van je vakantie in the middle of nowhere.
en keep in touch.
your boedha

Anoniem zei

Hey jullie daar aan de overkant van de wereld...

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Geniet van de vogeltjes, zon, zee, strand en alles wat daar te zien is. Ik ga zeker jullie blogs bijhouden!

X San..

sandra.jaspers@hotmail.com

Anoniem zei

Hey Schattekes,

Fijn om te lezen dat alles goed gegaan is.
Hopelijk is die internet er snel zodat ik zo min mogelijk van jullie hoef te gaan missen.
En wat het afscheid betref...mijn terugreis in de trein was ook klote hoor ondanks de mooie smsjes :o)
Nou, geniet ervan daar en laat af en toe wat horen dan duurt een jaar weg niet zolang ;o)
Hele, hele, hele dikke kus voor alletwee en tot snel

Love jullie XXXXXXXXXX
Patje

eef zei

hey ingrid en ziggy,
jammer dat je in de middle of nix zit maar dan nog ik heb geen medelij met jullie. jullie zijn gewoon in australie! hoe gaaf is dat.
enjoy it.
groetjes Eef

Anoniem zei

Hoi Ingrid en Rimko.

Heerlijk lijkt me dat om wakker te worden met vogeltjes, zon en het strand zo lekker dicht bij. Geniet nog lekker van de vacantie en de rust. We houden je blog wel in de gaten.

Groetjes ome Louis en tante Tonnie.

Anoniem zei

hey ex buufies,
leuk om te horen dat alles goed gegaan is.
geniet maar lekker van de rust en de omgeving.
hopelijk vinden jullie gauw internet in de buurt en dan ben ik benieuwd naar de volgende berichtjes en foto`s.
heel veel succes!
xxx jullie ex buufie

Anoniem zei

Hoi Ingkie en Rimmy,
goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen, Sabine had mij gesmst en ik heb de rest van de familie ingelicht. Leuk toch die vogeltjes, word ik ook iedere ochtend mee wakker (dan wel met mussen enz.) Ik weet niet of je mijn mail al hebt kunnen lezen, maar jullie Er, Sabine en ik zijn na jullie afscheid Amsterdam nog ingeweest (ff de toerist uithangen). Geniet daar nog van het weer en het strand (totdat het niet meer kan vanwege het werk), ik hoop dat jullie alles snel geregeld krijgen (huis, werk enz). Het gaat jullie goed.
Groetjes Tamaartje

Anoniem zei

Hoi Ingid en Rimko,
fijn dat jullie veilig aangekomen zijn.
Weet je dat op 2 september 2010 in Nederland op de tv Expeditie Robinson weer begint (met bekende nederlanders/belgen). Ik hoop dat je dit ook leest voor je verjaardag, dus bij deze alvast van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van.
Groetjes tante Ine en ome Piet

Anoniem zei

Hoi, hier ik weer, was wat vergeten te vragen in mijn vorige bericht. Heb je mijn leuk kado al opengemaakt (die je op het feestje niet mocht openmaken) en Ine vraagt of jullie je mooie petjes ook mee hebben.
Groetjes Tamaartje