Click for Brisbane, Queensland Forecast

donderdag 11 november 2010

Pakketjes

Ik ben blij dat ik niet bij Australian Post werk ( zoals ik eerst wilde maar er geen postbode baantjes te voet bestaan, alleen motor postbode's )
Wat een klojo's zijn dat zeg! Zie hier het resultaat van de postbode's :



Ziet er niet zo lekker uit he? Op een of andere manier is de doos nat geworden en de chocolade gesmolten.
Zo jammer dat ze niet zorgvuldig omgaan met spullen van iemand!! Ik vind het niet zo erg van de chocolade maar zo jammer dat een kadootje , wat iemand met veel zorg en plezier opstuurt naar ons om ons te verassen, dan zo behandeld wordt dat het als een rommeltje bezorgd wordt.

Dussss...... als iemand iets wil opsturen zou ik wel zorgen dat je het heel goed verpakt. Plastic over spullen die niet nat mogen worden en zorg ook dat de spullen niet los in de doos kunnen rollen, want daardoor is de zak met chocolaatjes waarschijnlijk open gegaan. Met veel opgefrommeld papier of plastic kun je de spullen strak in de verpakking proppen zodat niks kan rollen of hopsen. Tape om het pakketje is ook perfect.

We vinden het dus wel kei leuk om pakketjes ( of kaartjes ) te ontvangen, maar denk er even aan dat ze dus niet altijd zachthandig met spullen omgaan hiero.
Thanks Bro voor de spulletjes hoor, want we hebben nog genoeg over wat wel lekker en leuk is! Xxx





4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een beesten daar :o(
Heb mijn pakket ff opnieuw ingepakt, zie mail
Ach, nu is de verrassing er van af :o(....hahahaha
Toedels XXXX
Patje

Marijn en Stefan zei

Jammer he dit soort pakketjes. Het nadeel is dat je niet weet waar het gebeurd is. Misschien is het op schiphol al van een kar in een plas gevallen. En als je iets wil claimen je via TNT in Nederland alles moet regelen, veel geouwehoer dus.
Helaas hebben wij ook 3 van dit soort paketten gehad. En ook wij verdenken Australia post ervan....
Volgende keer zelf chocolade sinterklaasjes maken????

Anoniem zei

wat een geluk dat de dvd box goed is aangekomen dan???Het pakketje was ook nog verzekerd misschien is dat een tip of idee...maarja nog geen rede om de spullen zo te behandelen.
veel lieve groeten uit een nat en koud nederlandxxxxxxxx
annemieke

Anoniem zei

hoi Ingrid en Rimko hier een kort berichtje uit knegsel leuk dat je al enkele nl,ers hebt ontmoet om iets met ze te ondernemen zoals naar dat eilandje te gaan. ik wil je even laten weten dat hier al weer sneeuw is gevallen dus als je zin in warme choco hebt nu heb ik echte choc in huis dus je bent welkomgroetjes Ine.